18, Listopad 2019

Online marketing a SEO: Nejde len o zvýšenie návštevnosti, ale tiež konverzií

Dobrý plán a funkčné nástroje k jeho vyplneniu sú vlastne základom úspechu vo viacerých odvetviach, platí to aj pre online marketing. Jeho efektívnym nástrojom je SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) a mnohé pôsobivé techniky, ktoré majú za cieľ nielen získať návštevníkov pre váš web, ale rovnako ich istým spôsobom prinúť k vykonaniu požadovaných konverzií.SEO, podnikateľ
Funkčnou optimalizáciou pre vyhľadávače sa dá dosiahnuť, aby bol obsah týkajúci sa vášho webu, služieb či ponúkaného tovaru viditeľný v očiach mnohých užívateľov. Konkrétnejšie tým, že sa dostanete na popredné miesto vo výsledkoch hľadania internetových vyhľadávačov. V tomto prípade teda nejde o platenú reklamu, ale úplne prirodzený a veľmi relevantný spôsob zviditeľnenia. Takisto treba rátať so síce kvalitným, no dlhšie trvajúcom efektom, respektíve k zvýšeniu návštevnosti a predaja služieb vedie dlhšia, avšak funkčná cesta, ktorá má navyše dlhodobejšiu perspektívu, než len krátkodobo platená reklama. Rovnako je vhodné zakomponovať nástroje k vytvoreniu požiadaviek ako kontakt, cenovú ponuku či napr. funkčný Lead.SEO nástroj
Základom je tiež orientovať sa na zisk predovšetkým potenciálnych zákazníkov, ktorým vaše služby alebo tovar niečo hovorí a o danú tému prejavujú určitý záujem. Ako už bolo spomenuté, k tomuto je princíp internetových vyhľadávačov a hľadaných výrazov v podstate ideálny. Dôležité je však následne sa zamerať tiež na maximálny dosah konverzií, respektíve na to, aby boli títo návštevníci „prinútení“ okamžite a bezproblémovo vytvoriť objednávku či napr. prihlásiť sa k odberu noviniek apod.

  • Perspektívne a nie krátkodobé SEOsa teda dokáže zameriavať nielen na zisk viditeľných pozícií vo vyhľadávačoch, ale tiež na tvorbu kvalitného obsahu, spätných odkazov a spomenutých nástrojov, čo dokážu viesť nielen k zvýšenej návštevnosti, ale takisto k zvýšeniu konverzií.